.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز ساخت نخستین بیمارستان تخصصی بیماران (ای_بی)کشور سال آینده در ساری

شمال نیوز: بنیانگذار بنیاد خیریه دست های مهربان، از آغاز ساخت نخستین بیمارستان تخصصی بیماران مبتلا به بیماری(ای_بی)(پروانه ای) کشور برای اولین بار سال آینده در مرکز استان مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، ،گالری نقاشی بنیاد خیریه دست های مهربان مازندران، برای اولین بار در ساری برگزار شد.
نمایشگاهی با یک دنیا محبت و آرزو با دست های مهربان کودکان پروانه ای در محل باشگاه فرهنگیان خیابان فرهنگ ساری برگزار و مورد استقبال گرم مردم،خیرین و نیکوکاران قرار گرفت.
در کنار کودکان مبتلا به بیماری(ای _بی) که قرار میگرفتی،"سین"سلامتی و سربلندی در کنار "سین" هفت سین، آرزوی آنان برای همه ملت ایران بود!
این بیماری یک نوع اختلال ژنتیکی است که پوست مبتلایان را مثل پروانه شکننده کرده ؛اما امیدشان را نشکسته است.
در کنار پدران و مادرانشان که قرار میگرفتی و با آنان هم سخن می شدی آرزویشان دیده شدن این بچه ها بود و در مسیر زندگی نیز درد دل بسیار و دلی پردرد داشتند ؛با خواسته ای که همه ما از وجودش غافلیم!؟
مشکلات مالی برای تهیه داروهای گرانقیمت درمان روزانه این بیماران،یکی از دغدغه های خانواده ها می باشد.
بر اساس این گزارش،دکتر شهرام فرجی بنیانگذار و رییس هیات مدیره بنیاد خیریه دست های مهربان در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما در ساری،با اشاره به اینکه 700 بیمار مبتلا به بیماری نادر (ای _بی) تا کنون در کشور شناسایی شده‌اند گفت:بنیاد خیریه دست های مهربان به عنوان اولین مرکز کاملا تخصصی در کشور می خواهد به این بیماری بپردازد و به زودی دست های مهربان گرمتر هم میشوند.
فرجی همچنین از رایزنی انجام شده برای احداث بیمارستان تخصصی 150 تختخوابی مخصوص بیماران(ای _بی) خبر داد و افزود:به زودی کلنگ این بیمارستان برای اولین بار در کشور در شهر ساری بر زمین زده خواهد شد.
سید هادی حسینی مدیر بنیاد خیریه دست های مهربان (شعبه ساری)نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه سی و دومین جشنواره گالری نقاشی دست های مهربان کشور برای اولین بار در مرکز استان مازندران،به نفع بجه های مبتلا به بیماری نادر(ای _بی)برگزار شد گفت:در استان مازندران 18 بیمار ای بی(پروانه ای) زندگی می کنند و این بنیاد با برپایی گالری نقاشی،در آستانه عید نوروز،بیماران را از نزدیک با مردم آشنا و نزدیک کرد.
وی همچنین هدف از برگزاری این نمایشگاه،با حضور بنیانگذار بنیاد دست های مهربان را استفاده از ظرفیت مردم و نیکوکاران برای کاهش آلام این بیماران و خانواده هایشان عنوان و اظهار کرد:این بنیاد به عنوان یک NGO برای اولین بار در کشور خدمات دندانپزشکی بیماران ای _بی را در ساری راه اندازی نمود.حسینی در پایان از مردم نیز خواست در صورت شناسایی بیماران نیازمند(ای_بی)آنان را به این بنیاد به آدرس ساری خیابان فرهنگ،کوی پیوندی،روبروی خیابان فدک، بنیاد خیریه دست های مهربان مازندران معرفی نمایند.
گفتنی است 1600 نقاشی بیماران (ای_بی)در کنار بچه های بی سرپرست،به مدت دو روز در ساری به معرض نمایش عموم گذاشته شد و بیشتر نقاشی این بچه ها از سوی خیرین و نیکوکاران برای کمک به این بیماران خریداری شد.
وکلام آخر: "سین "سخاوت را اگر بخش کنیم،دست های ما هم سایه سار مهربانی می شود؛ مانند دست های مهربان پروانه ای!!!

گزارش:مهدی پورعرب


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.